30.03.2014

Zadaj pytanie Bonezowi! Odpowiedzi.






Jakiś czas temu na fanpage’u Rap News mieliście możliwość zadawania pytań Bonezowi. Dziś publikujemy odpowiedzi łódzkiego mc na wybrane pytania. Zachęcam do sprawdzenia.



1. Kogo słuchasz z Polski ? Skąd wzięła się zajawka na freestyle? Który freestyleowiec starej daty był Twoim zdaniem najlepszy?

Z Polski najwięcej Trzeciego Wymiaru i Hemp Gru. Ale ogólnie wszystkich staram się sprawdzać i być w miarę na bieżąco. Jeżeli chodzi o freestyle to zajawka narodziła się po obejrzeniu relacji WBW 2005 z Megazinu na Vivie. Znalazłem to gdzieś w internetach (pewnie na jakimś E-mule czy Kazaa, gimby nie znajo) i katowałem przez bardzo długi czas. A z fristajlowców starej daty zawsze najbardziej jarałem się Muflonem.

2. Myślisz nad nagraniem czegoś z Wilkiem/Bilonem ? Jesteś cały czas w kontakcie z ekipą Hemp Armii od zakończenia pierwszej edycji Żywyrap?

Jeżeli tylko kiedyś byłaby taka możliwość to oczywiście. Jak najbardziej pozostajemy z Diilem w dobrych stosunkach i kontakt cały czas jest.


 
Bonez - Braggujące Ogniwo (Wyskocz do tego)

3. McDonald czy KFC?  Jeśli McDonald dałby Ci możliwość stworzenia kanapki McBonez jaki byłby jej skład?

Nazwa sugerowałaby, że powinna tam być jakaś tłusta świnia, ale kto w dzisiejszych czasach je hamburgery z wieprzowiną? P E D A Ł Y!!! Jeżeli miałbym wybierać skład takiego burgera to na pewno potrójna wołowina, duuuuużo boczku, niezbędne minimum warzyw i sos BBQ.


4  Czy skorzystałbyś z propozycji dołączenia do jakiejkolwiek wytwórni? Faworyzujesz jakąś?

Zapewne tak, ale najpierw muszę mieć materiał skończony, albo przynajmniej w końcowej fazie żeby myśleć o takich rzeczach.  Oczywiście w pierwszej kolejności materiał zostawię w Hemp Records a jak nic z tego nie wyjdzie to będę się zastanawiał później…


5 Co spowodowało że odszedłeś już od czynnego freestyleowania na bitwach ? Czy jeszcze usłyszymy Cię na jakiś contestach ?

Trzeba iść do przodu. Cztery lata fristajlowałem czynnie na bitwach i w pewnym momencie poczułem że co mogłem osiągnąć ze swoimi umiejętnościami osiągnąłem. Jeżeli nie czuje się już czegoś na 100% to lepiej tego nie robić. Ale nie wykluczam, że wezmę jeszcze udział w bitwie. Planowałem wystartować na WBS #8, ale niestety termin bitwy pokrył się z terminem koncertu. Natomiast nie ukrywam że dużo większą przyjemność sprawia mi teraz sędziowanie albo prowadzenie bitew.


 
Bonez - Walcz (Popkiller Młode Wilki 2013)



6 Byłeś zaskoczony wysoko uwieszoną poprzeczką konkurentów w głosowaniu na Młodego Wilka publiczności? Jak oceniałeś na trzeźwo swoje szanse jak zobaczyłeś obok kogo jesteś nominowany?

Wiesz w większości to byli moi koledzy, więc nie byłem zaskoczony, bo mniej więcej wiedziałem kto wysyła swoje zwrotki. Na początku myślałem żeby odpuścić bo uznałem że raczej mam marne szanse. Ale później sobie przekalkulowałem, że może jednak nie jest tak źle, trochę pospamowałem na fanpejdżu, napisałem do kilku osób. Po za tym obiecałem że piję wódkę z każdym kto odda na mnie swój głos (i myślę że każdy kto podbił do mnie na melanżu może to potwierdzić).

7 Co uważasz o ostatniej akcji z trollowaniem fanpage polskich raperów?

Śmieszne nawet. Tym bardziej że jedno kliknięcie zdejmowało z fanpejdża informacje o stronie społecznościowej, więc generalnie nieszkodliwa akcja a przy kilku stronach było zaśmiane na głos.

8 Ile Twoim zdaniem w polskich warunkach powinien kosztować bit czołowego producenta? Co sądzisz o płaceniach za featy?

Najlepiej jak najmniej, ale wiemy jak jest. Mnie generalnie nie stać na to żeby bulić za bity nie wiadomo ile hajsu, chociaż ostatnio pozwoliłem sobie na zakup bitu za 300 pln od jednego z bardziej rozpoznawalnych polskich producentów. Myślę, że jest to w miarę rozsądna cena jak na bit od producenta tej klasy, ale pewnie nie prędko po raz kolejny będę mógł sobie pozwolić na taki wydatek.

 
Bonez - Żywyrap


9 Czystko teoretycznie. Wolałbyś udzielić się na Mixtape Prosto czy składance Step Records?

Nie odmówiłbym żadnemu z tych labeli, ale jeżeli miałbym wybierać to jednak bardziej Prosto Mixtape.


10 Chcąc zaprosić kogoś gościnnie na swój kawałek kto pierwszy przychodzi ci na myśl?

B-Real. Trochę poleciałem, ale w pytaniu nie było że nie można polecieć ;)

11 Bonez co myślisz o Wolwo? najmłodszym uczestniku 2 edycji żywy rap?

Bardzo zdolny młodziak. Zobaczymy co z niego wyrośnie ;)


Zapraszam na fanpage:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz